5 הסודות שבזכותם הורדתי 12 קילו בתוך 4 חודשים

הכל התחיל מאז שהגעתי לחתונה של הבן דוד ושמתי לב למכרים שמתלחשים סביבי וגם ידעתי על מה, זה לא היה על הרכב החדש שקניתי, זה גם לא היה על העבודה החדשה שמצאתי, זה היה על המראה החריג שלי.

הכישלון שמגביר את חוסר האמונה בעצמי

מסתבר שהעלייה במשקל של 25 קילו מאז פגשתי את החברים בפעם האחרונה מתבטאת כלפי חוץ ומגבר נאה ומסודר קיבלתי מראה של… ואני אומר לעצמי הלוואי ובאמת הייתי יכול לעשות שינוי אבל כמה פעמים ניסיתי ולא הלך ובשום דבר לא הצלחתי להחזיק מעמד אז אין לי מה לעשות!

להקשיב לנפש ולתת לגוף (רק) את מה שהוא צריך!

ודווקא אז שמעתי על שיטת shoshana's 5 numbers שיטה שמציעה שילוב בין צורכי הנפש לצורכי הגוף וזה קרץ לי אמרתי אני נותן צ'אנס אחרון לדיאטה הזאת ואם זה לא עובד אני חוזר להפריס ולאור הכישלון הסופי גם להכפיל את הכמות… 

התחושה הכיפית של שליטה עצמית

ו.. תופתעו לשמוע הפעם לשם שינוי הרגשתי שזה מתאים לי! לא הרגשתי תחושת רעב וכן גם היה מקום לנשנושים אותם אני כל כך אוהב! ומעל הכל זוהי התחושה הפנימית התחושה שאני שולט שלא האוכל מכתיב לי את סדר היום אלא אני הוא השולט.

אז מה באמת 5 הסודות של שיטת shoshana's 5 numbers אתם סקרנים לדעת?

צריכת פחמימות מבוקרת

הגוף שלנו חייב לצרוך לחמים ותפוחי אדמה בשביל הבריאות. אבל חשוב לדעת שפחמימות מגבירות את התאבון לעוד ולכן ספירת פחמימות נועדה לתת לנו מדד מדויק לגבי הצורך האמיתי שלנו בפחמימות כדי שלא נאכל מעבר למה שאנחנו צריכים.

צריכת חלבונים מבוקרת

הגוף שלנו חייב לצרוך חלבונים כמו חלב וגבינות ועוד אבל כאן אנחנו עושים את האיזון בין מה שאתה צריך לבריאות שלך לבין מה שאתה לא צריך.

ספירת שומנים

חשוב להיות מודעים למאכלים שבצריכה לא מחושבת עלולים להיות גורם לעליה במשקל ובמיוחד למאכלים שנחשבים לבריאים כמו פירות.

צריכה מרובה של ירקות

ירקות הם מאכל בריא לא קלורי ולכן צריכתם מומלצת וגם אין צורך למדוד כמויות ומהווה פתרון מצויין לנשנוש. 

ולפעמים לתת לעצמינו לחרוג מהמכסה..

זה סוד שלא הרבה יגלו לך אבל הוא הסוד הכי חשוב כדי להתמיד בצריכת תזונה מבוקרת צריך גם לתת לעצמינו לחרוג לפעמים.

הרשמו לניוזלטר שלנו

ניתן לבטל בכל עת, בכפוף למדיניות הפרטיות שלנו.