תזונה ובריאות עד כמה היא משפיעה בחיינו היומיומית?

תזונה ובריאות והקשר ביניהם מעסיקים אותנו רבות. בדומה לחוסר בתנועה ובמאמצים של הגוף גם תזונה לקויה עלולה לגרום למחלות כרוניות ואף למוות. ספורט והרגלי תזונה נכונים 

יש את היכולת לאזן את המשקל שלכם ולמנוע מחלות קטלניות כולל השמנה, סוכרת, סרטן ועוד. שילוב נכון של תזונה ופעילות גופנית יעשו עבודה נפלאה בכל הנוגע לשמירה על בריאותינו ועל החיוניות שלנו.

אין לשכוח גם את ההשפעה הטובה שיש לבריאות טובה וחיוניות על מצב הרוח שלנו. אומרים וממליצים שיש להתמיד באכילת חלבונים זה בונה את העצמות ואת החוזק שבהם ההיפך מכך מאנשים שצורכים המון קלוריות ושומנים נוטים לחלות במחלות כגון: סכרת, לב וכלי הדם, צפיפות עצם וכו".

סכרת

אנשים שנוטים לאכול ולצרוך המון סוכר מכל סוגי התזונה השונים, אנשים בעלי משקל עודף ושלא עושים ספורט נוטים לחלות במחלת הסוכרת שעלולה להוביל למחלות לב ושבץ, תזונה בריאה ופעילות ספורטיבית יטיבו וישפרו את מדדי הסוכרת לטובה.

מחלת הסרטן

אנשים שמעשנים מגבירים את הסיכוי שלהם לחלות בסרטן מכל סוג, שתיית אלכוהול משפיעה על תפקוד הריאות והורסת את כל הדם אכילת פירות וירקות עשויה להפחית נזקים אחרים בגוף שנוצרים למחלת הסרטן.

מחסור בוויטמין D 

אנשים בעלי מחסור בוויטמין D ההשפעה על הגוף ניכרת בעצמות מוחלשות חולשה בגוף צריכים לאכול מכל אבות המזון ולהיחשף לשמש כדי שהעצמות יתחזקו ולא יגרם נזק ושברים במיוחד בגיל השלישי האוכלוסייה המבוגרת שסובלת ממחסור בוויטמין .

תזונה מומלצת שמורכבת מאבות המזון שחיוניים לגופנו?

המזונות שאנחנו אוכלים מספקים עבורנו את אבות המזון, את הוויטמינים והמינרלים ואת האנרגיה. כל אלו דרושים לנו לתפקוד תקין של גופנו. כל אדם צריך לצרוך באופן סדיר ומבוקר לפי מזונות איכותיים ולא מעובדים ושומנים לצמצם למינימום את צריכת המלח להימנע מאכילת ממתקים שתייה מתוקה ולצרוך אוכל שעשיר בפירות וירקות ולהרבות במים בצורה מבוקרת, ואכילה של פחמימות לא מופרזת, להכניס לתפריט סיבים תזונתיים כגון:

  • שיבולת שועל
  • אורז מלא
  • דגנים מחיטה מלאה
  • אכילת דגים 
  • בשר אדום 

הרשמו לניוזלטר שלנו

ניתן לבטל בכל עת, בכפוף למדיניות הפרטיות שלנו.