שמירה על בריאות ותזונה נכונים

גם לכם נמאס לקום בבוקר ולראות שעליתם עוד קילו, לראות את הצג עולה יורד?

היום ניתן לכם מספר טיפים שכדאי לשמור בכיס לתזונה נכונה לחיים בריאים ומאוזנים.

הקפידו על ארוחת בוקר

כבר אמרו לכם שארוחת הבוקר היא הארוחה הכי חשובה ביום? אז הם לא טעו 🙂

  • ארוחת הבוקר מספקת לנו אנרגיה לאחר לילה ארוך.
  • נותנת לנו את הבוסט להתחיל את היום.

כדאי לכלול בארוחת בוקר מזונות כגון חלבונים, ירקות ומעט פחמימות.

לדוגמא: ביצה קשה, מלפפון, גבינת קוטג' ופרוסת לחם מלא – תפרגנו לכם באיזה קפה!

נשנושי ביניים בריאים

אנחנו ממליצים לשלב בין הארוחות נשנוש בריא שישאיר את רמות הסוכר והאנרגיה מאוזנות.
על מה אנחנו ממליצים? פרי לבחירתכם, אגוזים ואיזו פחמימה בקטנה.

להקפיד על תנועה!

לאורך היום שלכם בעבודה, לימודים או סתם בבית, כדאי לקום כל חצי שעה ולהזיז את הגוף.

כדאי לדעת כמות הצעדים המומלצת ביום היא 10,000, כל צעד הוא קריטי!

ארוחת צהרים וערב

שמירה על 3 ארוחות מסודרות ביום תורם למניעת צריכת נשנושים.

  • בארוחת צהרים אנחנו ממליצים לכם שהעיקר יהיה חלבון, שליש פחמימה וכמה שיותר ירקות – מותר ומומלץ לשלב מנת שומן בקטנה. דוגמא: חזה עוף, 2\3 כפות אורז, טחינה וסלט.
  • ארוחת ערב מומחים ממליצים להימנע מארוחה גדולה לפני השינה, מחקרים הראו שארוחה קטנה לפני השינה תורמת לירידה במשקל. לדוגמא: פרוסה עם ממרח גבינה וירק להעדפתכם.

מילת המפתח היא איזון אם תקפידו על ארוחות מסודרות לאורך היום, תוכלו לתרום לעצמכם לירידה במשקל ושמירה על משקל תקני לאורך זמן.
אמנם שמירת הרגל כזה איננו פשוט אך ברגע שהוא נכנס לשגרה שלכם לא תוכלו לחיות אחרת!

בהצלחה!

הרשמו לניוזלטר שלנו

ניתן לבטל בכל עת, בכפוף למדיניות הפרטיות שלנו.