רוצים לחיות אורח חיים בריא הכולל תזונה נכונה? המאמר הבא בשבילכם!

מזון הוא מקור ההנאה והעונג של האדם, לרוב ככל שהמזון יותר טעים כך גם פחות בריא. אוכל גם עוזר במקרי מתח נפשי ולחצים, ובמפגשים חברתיים הוא חלק כמעט בלתי נפרד. 

כדי להיות בריאים ולמנוע מחלות חשוב מאוד להקפיד על תזונה בריאה ונכונה ותפריט מאוזן וכך תשמרו על גוף בריא ונפש בריאה. אם יש בכם את המוטיבציה לשינוי בתפריט, זה הזמן לחיות בריא!

אז מהי בעצם תזונה נכונה?

לשם תפקוד תקין של הגוף חשוב לצרוך את כל אבות המזון ביום יום, לשלב ביניהם וגם לא להגזים בכמויות כמובן. אבות המזון הם: שומנים, חלבונים, פחמימות, ויטמינים ומינרלים.

שומנים- אבוקדו, שמן זית, שקדים, אגוזי מלך וסלמון

חלבונים- גבינות, בשרים, ביצים, דגים

פחמימות- לחמים, אורז, פתיתים, תפוח אדמה

ויטמינים ומינרלים- מים, פירות וירקות

לפניכם המלצות שאם תבצעו אותם לא תתחרטו לרגע, שמרו על גופכם ועל בריאותכם וכך תעזרו לעצמכם להגיע לתזונה נכונה!

5 טיפים שיחסכו לכם את הכסף על דיאטנית!

  1. הפחיתו את כמויות המלחים והסוכרים מהארוחות שלכם, הם מזיקים מאוד לגוף ואפשר להשתמש בתחליפי סוכר בריאים יותר כמו שוקולד מריר או פירות. הסוכר מונע מחלות כמו סכרת, סרטן וכבד שומני.
  2. איכלו לאט יותר, לא צריך למהר! ככל שאוכלים לאט יותר מערכת העיכול שלכם תשתפר.
  3. הוסיפו ירקות ופירות לתפריט שלכם, ירקות כמה שיותר, ופירות מומלץ במידה. הם עשירים בוויטמינים ומינרלים ויסייעו לכם אפילו לרדת במשקל ולתחושת שובע. פירות וירקות חשובים מאוד לבריאות שלכם.
  4. איכלו שומנים בריאים – שומן בלתי רווי כגון: אבוקדו, שמן זית, שקדים, אגוזי מלך וסלמון. אלו שומנים שבריאים לגוף לעומת השומנים הרווים שהם מאכלים מסוכנים לגוף (בורקסים, פיצות, וכל הגאנק פוד.)
  5. שתו תה ירוק- יש האומרים שהוא גם מאריך חיים, הוא מאוד חשוב לתזונה שלכם ולגוף בריא, מונע דלקות בגופכם ושומר על העצמות.

השינוי בא מבפנים – בואו להתחיל חיים חדשים ובריאים יותר ולא תתחרטו לרגע!

הרשמו לניוזלטר שלנו

ניתן לבטל בכל עת, בכפוף למדיניות הפרטיות שלנו.