לחזור לשגרה בריאה יותר

עדיין בסגר ורוצים לחזור לשגרה בריאה יותר? כל 3 הטיפים העיקריים לשמור על תזונה ואורח חיים בריא.

בשנה האחרונה הגיעה אלינו הקורונה, רובנו איבדנו את העבודה, חלקנו עבדנו דרך הבית, ובתוך כל תחושת חוסר השליטה חיפשנו כל דרך לנחם את עצמנו,אם זה דרך המקרר,נותרנו עם פיגמה במיטה, ניסינו להתנחם בעובדה שאנחנו בבית כל היום ואין סביבנו אנשים או ביקורת, ומראש הגענו למצב של הזנחה עצמית, של הבריאות ולהם נלוות עוד אין ספור של דאגות.
באופן אישי אני יכולה להעיד על עצמי, שתקופת הקורונה גרמה לי להגיע למצב בריאותי פיזי ונפשי לא טוב, אני לעומת המון אנשים נתקעתי במיטה, וירדתי במשקל, הגוף שלי נחלש, לא יכולתי לעמוד על הרגליים בזמן ממושך, הייתי מכורה להרגלים לא בריאים, כמו רובנו ומכאן התחיל המסע שלי להשתקם, לצמיחה וגדילה אישית, שחרור ריפוי וחיים במודעות. לאחר שראיתי את התהליך שעברתי והמקום שאני בו נמצאת כיום עם הרבה פחות חרדות,חזקה יותר בכל היבט שהוא, הרצון לעזור לאנשים ששכחו את עצמם בדרך ורוצים להחלים ולהרגיש טוב יותר עם עצמם בער בי  .
רוצים לשמוע את הטיפים? הגעתם למקום הנכון.

    1. להכניס זמן ביום למדיטציה בחייכם / פעילות גופנית כלשהי-  יוגה תמיד היה קיים בעולם שלי, פשוט הנזחתי אותו בצד תקופה, לאחר שגופי נחלש ולא הייתי מסוגלת לעמוד על הרגליים, כחלק מהשיקום התחלתי לחזור להתאמן בבית , לאחר שראיתי שיפור מהותי ,

    התחלתי להיכנס לעולם היוגה וההוליסטיקה , ואט אט נהפכתי למתאמנת ומאמנת, ככלי עזר לאנשים שנמצאים במצב פיזי או נפשי מסוים, ברגע שהבנתי את היכולת שלי, התאהבתי. בסופו של יום אנחנו חיים בעולם מערבי,תמיד במרדף אחרי דברים,כסף תהילה,אחרי עצמנו אבל בסופו של יום אחרי כלום, כמה חשוב זה לקחת אפילו דקה ביום ורק לנשום נכון, לנקות את הראש מדאגות, ולהחזיר שליטה בכך שנשים לב לבריאות הנפשית והגופנית שלנו.


    1. לתכנן מראש לו"ז או שגרה- אף על פי שרובנו נותר בבית, וכל מה שבא לנו זה להתקע במיטה עם הפיגמה ולא לצאת ממנה בחיים, חשוב שנרגיל את עצמנו לשגרת חיים בה לא נגיע למצב של הזנחה, לכן הטיפ שלי הוא לקיים הבטחה אחת לפחות לעצמכם בכל יום,זה ירפא את כל הבגידה העצמית שנוצרה, ויעלה אוטומטית את הערך שלנו כלפי עצמנו, וכך נרגיש טוב יותר, הבטיחו לעצמכם: להתלבש גם אם אין לאן ללכת, להגיד לעצמכם מילה טובה,לעשות אימון,להזין את הגוף בצורה בריאה.

    1. להפחית מהתזונה פחמימות וסוכר מעובד- העלתם במשקל בתקופת הסגר,התחלתם להרגיש רע לגבי עצמכם,מרגישים עייפות תמידית או חולשה? אחת הסיבות לכך היא בדיוק זה!                                                                                                               תעשיית המזון התחילה להשתמש ביותר סוכר וחומרים משמרים במוצרים על מנת שנתמכר אליהם ונרצה מהם עוד וכמה שיותר, פחמימות וסוכר מעובד לא בהכרח טובים לבריאותנו , הן יכולות להזיק ולפתח מחלות בטווח הרחוק, הן גורמות לנו להתנפח ואין לנו באמת צורך בהם, מי שרוצה להתחטב ממליצה להמנע ולצרוך כמה שפחות, אני מאמינה שהכל עניין של איזון- קחו אחריות על הבריאות שלכם!

    זכרו: כל יום הוא אימון, תהליך לוקח זמן, לכל אחד קצב משלו, לכולנו מגיע קצת שלווה בתקופה שכזאת, והגיע הזמן לשינוי!

    בסופו של יום כולנו דגים בים יש ימים שהגלים סוערים יותר ויש ימים שקטים והעיקר הוא סנטר עצמי גבוה, על מנת שנוכל להגיע להישגים בריאים נכונים וטובים כלפי עצמנו.

    אם הינכם רוצים לשמוע עוד טיפים, ליצור שינוי בחייכם? אתם מוזמנים להצטרף לקהילה שלי ולגרום לזה לקרות עוד ממש ברגעים אלו.

הרשמו לניוזלטר שלנו

ניתן לבטל בכל עת, בכפוף למדיניות הפרטיות שלנו.