לאכול לפני או אחרי האימון?

אחת התפיסות המוכרות בקרב מומחי כושר היא ש-80 אחוזים של השקעה בתזונה ו-20 אחוזים של השקעה בפעילות גופנית יניבו תוצאות מעולות.

התפיסה הזו היא הגיונית משום שפיתוח שרירים,ירידה במשקל או חיטוב הגוף מצריכים שינויים דרסטיים של שיגרת התזונה.

אז האם רצוי לאכול לפני האימון או להרעיב את עצמך עד סוף האימון?

ישנם מספר תשובות של מומחים לגבי זה אבל השורה התחתונה היא המטרה!

חשוב לוודא אם מדובר באימונים של דרגת קושי של מתחילים ולא אימונים מקצועיים תחרותיים.

כמו כן אין מדע מדוייק כאן-הנושא הוא אינדיבידואלי,יש כאלה שיצליחו יותר ללא ארוחה לפני ויש כאלה שיצליחו עם ארוחה לפני.

ניקח לדוגמא מכונית שצריכה דלק בשביל להניע את עצמה.

ככה גופנו זקוק למשאבים כדי להניע את עצמו.

את המשאבים הגוף צורך ממקורות הפחמימות,ובשרירים ומאגרי שומן באיזורים שונים.

כמו כן האוכל שאנו מכניסים לגוף הוא משאב נוסף וחשוב.

אז מתי לאכול לפני האימון?

בפעילות אירובית מאומצת יש יתרונות מעולים לארוחה לפני אימון.

עם השנים המחקרים הראו שארוחה לפני אימון מספקת יותר אנרגיה לגוף ומשפרת את הביצועים.

כמו כן יתרון חשוב נוסף הוא שרמת הסוכר בדם נשארת יציבה לאורך האימון 

דוגמאות לארוחה לפני אימון:

פחמימות פשוטות כמו : פסטה, אורז, דגנים או פירות.

3 שעות לפני האימון זה תזמון מעולה לארוחה.

חשוב לאכול מנה קטנה ולא מנה ענקית מה שיגרום לבעיות עיכול וכאבי בטן ויפריע למהלך האימון.

עוד הראו המחקרים שאכילת חלבונים סמוך לאימוני כוח לבניית שרירים משפרת את הביצועים ותורמת להתאוששות אחרי ולפיתוח מהיר ויעיל יותר.

שייק חלבון פרו של שטראוס יספק לכם את מנת החלבונים המדוייקת לפני האימון.

מתי לאכול אחרי האימון?

אימון ראשון עם היקיצה ללא ארוחה יכול לגרום לניצול יעיל יותר של מקורות האנרגיה ושריפת שומן מוגברת.

לאחר האימון חשוב להקפיד על ארוחה עשירה ומנגנוני הרעב במוח כבר יזכירו לכם את זה…

חשוב לשלב גם חלבונים וגם פחמימות על מנת לחדש את מאגרי הגליקוגן בשרירים המשפיעים על איכות האימון והביצועים.

כמו כן חשוב לתזמן את הארוחה סמוך לסיום האימון ולא לחכות כמה שעות אחרי.

שייק חלבון טו גו של שטראוס יהיה זמין עבורכם בתום האימון ויספק לכם את כמות החלבונים הנדרשת.

רק לשקשק ולשתות..

לסיכום אפשר לשלב,

ביחרו את סוג האימון שברצונכם לעשות ושלבו את הארוחה בסמוך אליו או לאחריו.

יתרונות שייק טו גו של שטראוס הוא בזמינות שלו והקלות של ההזנה של הגוף.

אפשר לשלב שייק לפני ואחרי האימון מכיוון שהכמות במוצר שייק טו גו של שטראוס מחולקת למנה של לפני ומנה של אחרי.

הרשמו לניוזלטר שלנו

ניתן לבטל בכל עת, בכפוף למדיניות הפרטיות שלנו.