כורכום דברים בריאותיים שכדאי לדעת:

מתחילים להרגיש לא טוב? יכול להיות שכדור אחד של כורכום יפתור לכם את הבעיה. התבלין הצהוב מאוד נפוץ במטבח הישראלי, במרקים, באורז וקציצות. אבל לא הרבה מודעים  לכך שלשורש הזה יש המון שימושים רפואיים מדהימים שהוכחו מדעית. אז יאללה בואו נכיר קצת!

על הכורכום עצמו:

ידוע בכינויו "הזעפרן ההודי" או השורש הצהוב. הכורכום מופק משורש הצמח curcuma longa   במקור מדרום אסיה וכיום מגודל בעיקר בהודו וסין.

 הוא משמש כבר אלפי שנים ברפואה הסינית המסורתית וברפואה ההודית לחיזוק הגוף, שיפור זרימת הדם ומערכת העיכול, וכעת גם ברפואה המערבית המודרנית.  

החומר הפעיל הנחקר בכורכום נקרא כורכומין .

קצת על כורכמין:

עד היום פורסמו יותר מ-4,000 מחקרים על ההשפעות הבריאותיות שלו. נמצא כי הוא מכיל רכיבים נוגדי חמצון ונוגדי דלקתיות חזקים במיוחד המשפיעים לטובה על מחלות כגון: אלצהיימר, דיכאון, מחלות מעיים דלקתיות, דלקות מפרקים, דלקת עיניים כרונית על רקע אלרגיה ועוד. כעת נבדקת גם ההתכנות לטיפול בסוגי סרטן שונים.

בין השימושים הטיפוליים הנפוצים של כורכום:

  • ניקוי רעלים מהגוף
  • תורם לחיזוק חיסוני
  • מסייע בשיפור עיכול
  • הקלה על עצירות
  • טוב ללב
  • מפחית סכנת קרישי דם
  • הפחתת שומנים בדם
  • מסייע בהרגעה והפחתת מתח
  • מסייע לשיפור מצב הרוח
  • מסייע בהאטת תהליכי הזדקנות
  • איזון הורמונלי

ניתן לצריכה כתבלין, כמרתח או בכדור.

אז לאחר שמנינו את היתרונות- מה הכמות המומלצת לצריכה?

כמות החומר הפעיל בכפית כורכום נעה בין 150-250 מ”ג .כדי להגיע להשפעה טיפולית של התבלין יש לצרוך בין 500-3,000 מ”ג תבלין ליום. זאת אומרת מינימום 3 כפיות ביום.

מומלץ מאוד להיעזר בכדורים המכילים מיצוי של החומרים הפעילים למיקסום הספיגה ולצריכה נכונה. הכדורים מחומרים טבעיים בלבד וללא תופעות לוואי. Jar, Pills, Closed, Nutrition, Medicine

אז אם אתם לא בטוחים שתצליחו לשלב כורכום בדיאטה היומית שלכם ובמינון הדרוש ובכל זאת ברצונכם לקבל את היתרונות הבריאים שהוא מקנה-לרבות מניעת דלקות, דיכאון ואלצהיימר מומלץ לבחור באופציה הקלה יותר שהיא צריכת כדורי הכורכום הטבעיים. תקנו לעצמכם אורך חיים בריא בשלוק אחד. לרכישה ופרטים נוספים הקליקו כאן.

ולבריאות!

הרשמו לניוזלטר שלנו

ניתן לבטל בכל עת, בכפוף למדיניות הפרטיות שלנו.