תזונה אישית

תזונת נשים- הריון, לידה והנקה

בתקופת ההיריון הדרישות התזונתיות משתנות ושינויים הורמונליים עשויים להשפיע על הבחירות התזונתיות.
על מנת לשמור על בריאותך ועל בריאות העובר מומלץ לשמור על הרגלי תזונה בריאה גם בתקופת ההיריון ולשמור על עלייה מבוקרת במשקל.
לאחר הלידה, הירידה במשקל גם כן צריכה להיות מבוקרת תוך כדי שמירה על אספקה נאותה של אבות המזון, ויטמינים ומינרלים.
באם את מניקה, מעבר לסגולותיה של ההנקה עבור העובר ובריאותך לאחר הלידה, ההנקה תועיל לירידה במשקל ולהתכווצות הרחם (כל זאת כמובן במידה והאכילה נכונה).

לתזונה נכונה בזמן ההיריון ולאחר הלידה התקשרי לתיאום ייעוץ -
054-2517199 קרן לפידות-שווקי דיאטנית קלינית מוסמכת