מתכונים

מוקפצים טעימים, מזינים ודלי קלוריות

מוקפצים טעימים, מזינים ודלי קלוריות

ירקות מוקפצים בניחוח ג'ינג'ר עם חזה עוף ופסטה מלאה &ndash 2 מנות, כל מנה450 קלוריות

מצרכים: בצל סגול חתוך לשניים ואז לרצועות ג'ינג'ר טרי בגודל זרת קצוץ 4 שיני שום פרוסות דק כוס שעועית ירוקה עדינה חלוטה במים רותחים ומסוננת כוס ברוקולי חלוט במים רותחים ומסונן 2 חתיכות חזה עוף חתוך לקוביות (250 גרם) כוס מאג פסטה מחיטה מלאה מבושלת כף שמן 1 כף סויה איכותית של "קיקומן או ימאסו" 1כפית סילאן טבעי מלח ופלפל שחור גרוס חופן כוסברה או בזיליקום קצוץ

קרא עוד...

חביתת שאריות

חביתת שאריות

 

אני יודעת זה לא נשמע משהו...אבל זה- משהו משהו!!!

משביע, מגוון , טעים והכי חשוב יצירתי, נשתמש במה שיש

כל המתכון מכיל מנה אחת – ערך קלורי כ-150 קלוריות

קרא עוד...

מתכונים לראש השנה

מתכונים שווים וקלים לראש השנה כרובית אפויה של רחל (כל המתכון מכיל כ500 קלוריות) רכיבים- כרובית גדולה שטופה, שלמה, ללא עלים. שמן זית 1/4 כוס 2 כפות מיונז 5% 3 כפות אבקת מרק בצל (מומלץ לקנות ללא מונוסודיום גלוטמט ודל נתרן או להמיר בבצל יבש ושום כתוש)

קרא עוד...

מתכונים חגיגיים ובריאים לפסח

סלט חסה, סלרי ואגוזים – 7 מנות (כ- 60 קלוריות למנה ) מצרכים : חצי חסה אמריקאית 3 גבעולי סלרי ללא עלים , מקופים קלות . חופן אגוזי מלך קצוצים גס 3 שיני שום 2 כפות מיץ לימון

קרא עוד...

השקשוקות של קרן

השקשוקות של קרן- ארוחה שלמה, משביעה וטעימה !!! שקשוקה יכול להיות גיוון מעולה לארוחת ערב ואפילו לארוחת צהריים חלבית. לצד השקשוקה שלבו סלט ירקות + 2 פרוסות לחם קל מלא, בתיאבון! שקשוקת עגבניות ופלפלים (2 מנות, כל מנה כ- 150 קלוריות)

קרא עוד...

פיצה ושושקה

כמו שאני תמיד אומרת – חייבים לגוון! מי יכול לאכול כל יום למשך כך חייו לחם קל עם קוטג' דל שומן וסלט? אז קבלו כמה ארוחות שאני נוהגת להכין לשם הגיוון והנשמה... פיצה קלה ובריאה שילדים ומבוגרים אוהבים J מצרכים:

קרא עוד...

קציצות עדשים מהממות

המתכון מכיל 12 קציצות, כל קציצה = כ 34 קלוריות בלבד!!!! מצרכים: 1כוס עדשים שהושרו לכל הלילה, סוננו ובושלו (יוצא 2 כוסות עדשים מבושלות מסוננות היטב ממים) 1 בצל קצוץ קטן חופן עלי פטרוזיליה קצוצים חופן עלי כוסברה קצוצים 1 כף קמח מלא (לא תופח) 1 כף קוואקר כפית כמון 1 ביצה קטנה מלח ופלפל שחור גרוס לפי הטעם

קרא עוד...

פיצה ושקשוקה

כמו שאני תמיד אומרת – חייבים לגוון! מי יכול לאכול כל יום למשך כך חייו לחם קל עם קוטג' דל שומן וסלט? אז קבלו כמה ארוחות שאני נוהגת להכין לשם הגיוון והנשמה... פיצה קלה ובריאה שילדים ומבוגרים אוהבים מצרכים: חבילה קטנה של קמח תופח – מומלץ לערבב חצי מהכמות שתהיה קמח מלא תופח 2 אשל רסק עגבניות קטן

קרא עוד...

ט"ו בשבט טעים וגם בריא !

מצרכים: 100 גרם שיבולת שועל גסה + 100 גרם שיבולת שועל "הכנה מהירה", טבעי 3 ביצים כוס וחצי חלב 1% כפית תמצית וניל כפית תמצית רום קינמון לפי הטעם (בערך כף)

קרא עוד...

מרק עדשים ודייסת קוואקר

בסיר גדול מזהיבים את הבצל, מוסיפים את רסק העגבניות ומערבבים. מוסיפים את העדשים המסוננים, מים, גזר, שום, עלי דפנה, פפריקה ומלח. מביאים לרתיחה ומנמיכים את האש. מבשלים במשך 45 דקות. מוציאים את עלי הדפנה, מוסיפים חומץ מערבבים ומגישים חם מאוד.

קרא עוד...

המרקים הכי הכי

אין כמו מרק כשקר נורא בחוץ...... מרק יכול להיות תוספת לארוחה אם הוא על בסיס ירקות או להוות תחליף למנת הפחמימה, לפעמים אם הוא ממש עשיר הוא מהווה ארוחה בפני עצמו ! מרק הדלעת שלי חתיכת דלעת גדולה מאוד קלופה וחתוכה לקוביות 4 גזרים גדולים מקולפים וחתוכים לרבעים 2 בצלים קצוצים דק 5 שיני שום גדולות

קרא עוד...