מוקפצים טעימים, מזינים ודלי קלוריות

הכנה: מחממים ווק על אש גדולה, כשמחבת חמה מוסיפים את השמן ומיד את הבצל, השום והג'ינג'ר. מטגנים מעט (לשים לב לא לשרוף) מוסיפים את חזה העוף לכמה דקות. מוסיפים אחריו את השעועית והברוקולי , הרוטב, מלח ופלפל. הכול צריך להיות זריז, לא לבשל יותר מידי אחרת העוף מתייבש. מכבים את האש, מוסיפים חופן של כוסברה/בזיליקום קצוצה, מערבבים ומגישים.

מוקפץ עם טונה ברוטב חמוץ חריף על מצע אורז מלא- 2 מנות, כל מנה כ- 250 קלוריות

מצרכים: חצי כרוב לבן קטן חתוך לפרוסות דקות 1 בצל סגול חתוך לחצי ואז לפרוסות 5 פטריות טריות קצוצות גס חצי פלפל אדום פרוס חצי פלפל ירוק פרוס חופן עלי בזיליקום שלמים קופסת טונה במים מסוננת כף שמן מיץ מלימון אחד קטן כף סויה איכותית כפית סילאן מעט מלח פלפל שחור גרוס כוס אורז מלא מבושל (רק במים )

הכנה: מחממים ווק על אש גבוהה, כשזה רותח להוסיף את השמן ומיד את הבצל לכמה דקות. להוסיף את הירקות לפי הסדר הבא: כרוב, פלפלים, פטריות ולהקפיץ לכמה דקות. להוסיף את הטונה ולפזר אותה יפה עם הירקות. להוסיף כוס אורז מלא מבושל לתבל עם הרוטב, הלימון, מלח ופלפל לפי הטעם. לסגור את האש, להוסיף את עלי הבזיליקום ולערבב קלות

בתיאבון,

קרן לפידות שווקי, תזונאית קלינית